fredag 21 mars 2008

Receptbloggen - 'Snabba recept'

Välkommen till "Receptbloggen - 'Snabba recept'". Jag kommer regelbundet att uppdatera bloggen med dels egna recept, men även med andra recept jag kommer över. Det kan vara både till mat och bakning. Inte för att jag bakar så mycket personligen, men hittar jag något recept som verkar smaskigt så kommer jag naturligtvis att publicera det här. Även drinkar tänkte jag att jag kunde skriva ner några recept på.

Det kommer mestadels vara enkla, snabba recept men som ändå ger en riktigt god upplevelse. Men även recept som tar lite längre tid att laga till. Vissa av maträtterna och bakverken kommer jag även publicera med bild.

Jag hoppas att i alla fall någon kan få nytta av något jag skriver om här. Och ni är såklart välkomna att kommentera om ni hittar något recept ni gillar.

Inga kommentarer: